3 תשובות
היא תוכל לשפר במבחן הבא וההורים שלה יהיו עוד יותר שמחים בגלל ההתקדמות:)
להסביר לה שזה לא כל כך רע:)
תגידי לה שזה בסדר וזה קורה, והיא לפחות עשתה את כל המאמצים בשביל להצליח.
אבל לא הלך, וזה לא נורא לא סוף העולם
יש עוד מבחנים שהיא תעבור אותם, היא לא צריכה להתייאש ממבחן אחד
אבל לא הלך, וזה לא נורא לא סוף העולם
יש עוד מבחנים שהיא תעבור אותם, היא לא צריכה להתייאש ממבחן אחד
באותו הנושא: