8 תשובות
טוב שהתחסנת
אנונימית
לא
מה פתאום..
ההשלכה היחידה של זה שכנראה הצלת את עצמך מסרטן.
זה חיסון מאוד מומלץ, כל אחד צריך לעשות אותו.
לא. כל הכבוד שהתחסנת
לא..
גם אני עשיתי :)
זה חיסון חשוב
לא
לא עד שיש חיסון לסוג מסוים של סרטן אין סיבה לא לעשות
לא
זה ליטרלי חיסון מסרטן, ממש לא טעות