17 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה זה אומר הילוך גבוה הילוך נמוך?
גם מה זה מצב סרק בכלל?
איך אני אמורה לדעת
אבל מה זה אומר הילוך גבוה הילוך נמוך?
גם מה זה מצב סרק בכלל?
איך אני אמורה לדעת
אנונימית
ויי בלאט אוקי נתחיל מהתחלה
טוב יש ברכב כמה מצב אוטומט וידני אסביר:
ברכב יש מצב הילוךצאחורי בשביל לנוע לאחור.
יש הילוך שנקרא נוטרל ( סרק) שזה מצב שהמנוע וגיר מנותקים בניהם ואז אפשר לתת גז כמה שרוצים והרכב לא יסע לשום מקום
ויש מצב קדימה. במצב הקדימה יש כמה סטים של גלגלי שינים בתוך הגיר שכל אחד מהם נותן יחס העברה שונה כלומר: חלק מגלגלי השינים מיועדים לכוח חזק בגלגלים למשל העליה או שאנחנו רוצים לנוע מהמקום בו הרכב עומד ונדרש כוח רב להזיז את הרכב תחילה
וחלק מגלגלי השינים מיועדים למהירות זה נקרא הילוכים עד פה ברור?
ברכב יש מצב הילוךצאחורי בשביל לנוע לאחור.
יש הילוך שנקרא נוטרל ( סרק) שזה מצב שהמנוע וגיר מנותקים בניהם ואז אפשר לתת גז כמה שרוצים והרכב לא יסע לשום מקום
ויש מצב קדימה. במצב הקדימה יש כמה סטים של גלגלי שינים בתוך הגיר שכל אחד מהם נותן יחס העברה שונה כלומר: חלק מגלגלי השינים מיועדים לכוח חזק בגלגלים למשל העליה או שאנחנו רוצים לנוע מהמקום בו הרכב עומד ונדרש כוח רב להזיז את הרכב תחילה
וחלק מגלגלי השינים מיועדים למהירות זה נקרא הילוכים עד פה ברור?
ההילוכים שהם בעצם גלגלי השינים ממוספרים מהילוך 1 ובדרך כלל עד הילוך חמישי לפעמים שישי ויותר
תחילת נסיעה היא בהילוך ראשון ומשם עולים למעלה בהתאם למהירות הרכב ההילוכים הנמוכרים 1-2 מיועדים לכוח ולמהירות איטית וכוח
ההילוכים הגבוהים 3+ מיועדים לשיוט כשהרכב מעל 60 קמ"ש ובתנועה
בגיר אוטומט ההילוכים מועברים עלידי מחשב באופן אוטומטי שנוח לרכב
בגיר ידני אצה זה שחייב להעביר הילוכים מהראשון שבהם ועד לאחרון כי הרכב לא יכול להעביר לבד
תחילת נסיעה היא בהילוך ראשון ומשם עולים למעלה בהתאם למהירות הרכב ההילוכים הנמוכרים 1-2 מיועדים לכוח ולמהירות איטית וכוח
ההילוכים הגבוהים 3+ מיועדים לשיוט כשהרכב מעל 60 קמ"ש ובתנועה
בגיר אוטומט ההילוכים מועברים עלידי מחשב באופן אוטומטי שנוח לרכב
בגיר ידני אצה זה שחייב להעביר הילוכים מהראשון שבהם ועד לאחרון כי הרכב לא יכול להעביר לבד
ברור לך?
נסברתי סבבה?
שואל השאלה:
וואו תודה רבה על ההסבר
וואו תודה רבה על ההסבר
אנונימית
חח בכיף בכיף קצת הגזמתי איתו אבל נו טוב.. מכונאי רכב חייב להסביר את עצמו נכון
שואל השאלה:
^^^כן תודה רבה
^^^כן תודה רבה
אנונימית
בכיף שהיה הרבה בהצלחה לך גברת
שואל השאלה:
^^נע לא הגזמת, אם לא היית מסביר ככה בחיים לא הייתי מבינה.
תודהה
^^נע לא הגזמת, אם לא היית מסביר ככה בחיים לא הייתי מבינה.
תודהה
אנונימית
חח ממ את אומרת את זה את מחממת לי את הלב וזה הערכה הכי טובה למה שכתבתי תודה, את אלופה אם הבנת את זה אני בטוח שתהיה נהגת סבבה
אגב, בגיר אוטומט יש הילוך שנקרא p פארקינג שזה חניה, שמחנים הידית חייבת לנוע לשם בכדי שהיה ניתן להוציא את המפתח מהסויץ
זה לא הילוך אלה מצב למעשה מצב הפארקינג הוא בעצם מצב n נוטרל רק שיש נעילה מכאנית מהגיר על הגלגלים שהרכב לא ידרדר קדימה מצב נוטל מאפשר לגלגלים להסתובב חופשי למשל בירידה
בגיר ידני אין מצב פארקינג מחנים או בנוטרל או שעדיף להכניס להילוך ולהחנות שהרכב מוכנס למהלך
זה לא הילוך אלה מצב למעשה מצב הפארקינג הוא בעצם מצב n נוטרל רק שיש נעילה מכאנית מהגיר על הגלגלים שהרכב לא ידרדר קדימה מצב נוטל מאפשר לגלגלים להסתובב חופשי למשל בירידה
בגיר ידני אין מצב פארקינג מחנים או בנוטרל או שעדיף להכניס להילוך ולהחנות שהרכב מוכנס למהלך
כאילו מכבים מנוע והכל ואז משלבים הילוך אם ירידה אז הילוך אחורי אם עליה אז הילוך ראשון וככה משאירים את הרכב חונה
לפי התאוריה זה הולך לפי המהירות דל הרכב ומצב הדרך והנסיעה תנועה וכו
אני משתמש לפי מצב המנוע אני שומע את המנוע מרגיש את הסחיבה של הרכב ואז אני יודע מה מרגיש נכון לרכב שלא היה לו קשה בהילוך גבוהה ובמהירות נמוכה או עליה או שלא יסתובב מהר מידי בהילוך נמוך מידי
אני משתמש לפי מצב המנוע אני שומע את המנוע מרגיש את הסחיבה של הרכב ואז אני יודע מה מרגיש נכון לרכב שלא היה לו קשה בהילוך גבוהה ובמהירות נמוכה או עליה או שלא יסתובב מהר מידי בהילוך נמוך מידי
הנה פתרתי לך תבעיה
שואל השאלה:
וואו ממש תודה תקשיב.
באמת מעריכה את זה כי פעמיים נפלתי על שאלות כאלה בתיאוריה.
וואו ממש תודה תקשיב.
באמת מעריכה את זה כי פעמיים נפלתי על שאלות כאלה בתיאוריה.
אנונימית
באותו הנושא: