18 תשובות
לא
לא
כןן
כן
בערב כןן
אתמול היה 17 מעלות ורוח קרה שמתי טרנינג וקפוצ'ון
אתמול היה 17 מעלות ורוח קרה שמתי טרנינג וקפוצ'ון
כן
אני לובשת תמיד גקט בכיתה ובערב
כן
לא כי אני חיה באשדוד ובערב עדיין מרגיש כמו 30 מעלות
כן, חם לי אבל סטייל בא עם כאב
כןן
אצלי היום בלילה 16 מעלות אני הולכת לקפוא
באמת שהתחיל להיות ממש קר
באמת שהתחיל להיות ממש קר
לא
כןן זה כיף רצח
אתמול אני היחידה שלבשה קצר ובאמת לא היה כזה קר
כן
כן
באותו הנושא: