5 תשובות
שואל השאלה:
^^ ותוכל לפרט איך בדיוק להסתכל על המראות? כאילו בכל פנייה וזהו?
אנונימי
תזוז עם כל הגוף קדימה + לכיוון שאליו אתה מסתכל. אל רק תסתכל. מה שחשוב בטסט זה לא רק לנהוג בבטיחות אלא גם להראות למי שיושב ליידך שאתה נוהג בזהירות ובטיחות.
שואל השאלה:
מה נגיד להגיד? המורה אמר לי נגיד להגיד "אני גולש עוד קצת כדי לשפר את השדה ראייה שלי" שזה מאוד הגיוני.. מה להגיד עוד? אשמח שתפרטו כי זה יעזור לי
אנונימי
לדבר לעצמך. להביט במראה עם כל הגוף ולתת תחושה של איטיות וביטחון. לדבר לעצמך זה הטיפ הכי טוב, תסביר לו בלי שהוא שואל הכל ותראה שיש לך המון ידע.
להסתכל כל כמה שניות על המראות, זה מרגיע אותם.