38 תשובות
לא
פחות הטעם שלי
אבל כל אחד ומה שהוא אוהב
אבל כל אחד ומה שהוא אוהב
לכל אחד יש הגדרה אחרת למוזיקה איכותית, אבל כן קייפופ זה מוזיקה מדהימה
בעיניי מאוד
שואל השאלה:
גם בעיניי מאוד המוזיקה הכי טובה שיש
גם בעיניי מאוד המוזיקה הכי טובה שיש
אנונימית
לדוגמה כרגע אני שומעת scars של סקיז ונהנת מכל רגע ורגע
שואל השאלה:
אני שומעת את palette
אני שומעת את palette
אנונימית
שואל השאלה:
רגע מה רגיל בקייפופ?
ואיך זה שכולם יכולים לאהוב הופך את זה למוזיקה לא איכותית?
ודרימקאצר מלכות
רגע מה רגיל בקייפופ?
ואיך זה שכולם יכולים לאהוב הופך את זה למוזיקה לא איכותית?
ודרימקאצר מלכות
אנונימית
איכותית כמו שאני לבקן
שואל השאלה:
תשמעי אני לא יודעת כמה שירים שמעת אבל אני יודעת שהשירים שאני שומעת הם מאוד מעניינים ומיוחדים, לא הייתי אומרת שזאת מוזיקה רגילה בדיוק ואיך מגדירים מוזיקה רגילה?
הם עוקבים אחרי תבנית של בית פזמון בית גשר פזמון, אבל זה לא אומר כלום.
את אומרת את זה כאילו בגלל שהרבה אוהבים וזה פופולרי זה לא יכול להיחשב למוזיקה איכותית.
תשמעי אני לא יודעת כמה שירים שמעת אבל אני יודעת שהשירים שאני שומעת הם מאוד מעניינים ומיוחדים, לא הייתי אומרת שזאת מוזיקה רגילה בדיוק ואיך מגדירים מוזיקה רגילה?
הם עוקבים אחרי תבנית של בית פזמון בית גשר פזמון, אבל זה לא אומר כלום.
את אומרת את זה כאילו בגלל שהרבה אוהבים וזה פופולרי זה לא יכול להיחשב למוזיקה איכותית.
אנונימית
שואל השאלה:
כן עכשיו הבנתי אותך, יכול להיות שזה לא היה ברור בהתחלה.
כן עכשיו הבנתי אותך, יכול להיות שזה לא היה ברור בהתחלה.
אנונימית
לא
זה שאלה מיותרת לחלוטין וגם מביכה
כל אחד והטעם שלו במוזיקה
זה שאלה מיותרת לחלוטין וגם מביכה
כל אחד והטעם שלו במוזיקה
חד משמעית
מה מביך בשאלה הזאת? מכל השאלות בסטיפס זאת הכי לא מיותרת או מביכה
ולשאלתך,
מסכימה ומחזקת.
אין על שירי קייפופ אבל שוב, כל אחר ומה והטעם שלו
ולשאלתך,
מסכימה ומחזקת.
אין על שירי קייפופ אבל שוב, כל אחר ומה והטעם שלו
כןכןכןכןכן
לא, ואני יכול להסביר גם למה:
זו לא בעיה שיש לי רק עם קייפופ, אבל אני רואה את זה בעיקר שם.
כשיש שיר שהוא מאוד מאוד קליט ונדבק לראש, אבל אין לו שום משמעות אמיתית והמלל שם הוא רק בשביל שיהיה מלל, וזה המצב ברוב הקייפופ, אז סליחה שאני אומר את זה, אבל זה מרגיש יותר כמו משהו שנועד לגרוף כסף, ולא כאומנות.
אז סליחה, אבל קייפופ זה חד משמעית לא מוזיקה איכותית.
זו לא בעיה שיש לי רק עם קייפופ, אבל אני רואה את זה בעיקר שם.
כשיש שיר שהוא מאוד מאוד קליט ונדבק לראש, אבל אין לו שום משמעות אמיתית והמלל שם הוא רק בשביל שיהיה מלל, וזה המצב ברוב הקייפופ, אז סליחה שאני אומר את זה, אבל זה מרגיש יותר כמו משהו שנועד לגרוף כסף, ולא כאומנות.
אז סליחה, אבל קייפופ זה חד משמעית לא מוזיקה איכותית.
מאוד
^^תחפש ביוטיוב תרגום לשיר my pace
וכל השירים של הלהקה הזאת כאלה
כןן אבל אני יחסית חדשה אז הטעם שלי לא הכי משובח עדיין
psy and suga - that that
leehi - only
try again
still with you
blackpink - shut down
blackpink - pink venom
love, maybe
dream - bae suzy & baekhyun
enhypen - polaroid love
jessi - nunu nana
mamamoo - hip
itzy - sneakers (בכללי איו בזה שום משמעות אבל זה נתקע לי בראש)
cl - hello b
enhypen - drunk-dazed
enhypen - just a little bit
shinunoga e-wa
everytime - chen , punch
nightcore - say yes (השיר של הקיידרמותת)
once again - ( mad clown , ft.kim na young)
ועוד ועוד
psy and suga - that that
leehi - only
try again
still with you
blackpink - shut down
blackpink - pink venom
love, maybe
dream - bae suzy & baekhyun
enhypen - polaroid love
jessi - nunu nana
mamamoo - hip
itzy - sneakers (בכללי איו בזה שום משמעות אבל זה נתקע לי בראש)
cl - hello b
enhypen - drunk-dazed
enhypen - just a little bit
shinunoga e-wa
everytime - chen , punch
nightcore - say yes (השיר של הקיידרמותת)
once again - ( mad clown , ft.kim na young)
ועוד ועוד
לא
בעיניי כן, לגמרי מסכימה איתך !
קייפופ >>>
קייפופ >>>
לא.
ואני שומעת קייפופ אבל זה לא איכותי לדעתי.
אבל שאלו אותי את דעתי, מה נסגר הצילו
ואני שומעת קייפופ אבל זה לא איכותי לדעתי.
אבל שאלו אותי את דעתי, מה נסגר הצילו
"לורד יוגורט"-
תלוי איזה שירים אתה שומע.
יש ככ הרבה קייפופ סונג עם משמעות ועומק,
גם פה בארץ בין אם זה ראפ או פופ יש פה שירים שהמלל רדוד ובלי באמת משמעות.
אתה לא יכול להכליל את כל הקייפופ ולהגיד שזה רק קליט וללא משמעות, זה כמו שתכליל את כל השירים הישראלים ותגיד שהם חסרי משמעות.
יש מגוון רחב של שירי קייפופ, ואולי שמעת את השירים הלא נכונים.
אבל כמו בכל שפה וסוג , יש כאלה שהם באמת רק שירים מקפיצים וקליטים.
תלוי איזה שירים אתה שומע.
יש ככ הרבה קייפופ סונג עם משמעות ועומק,
גם פה בארץ בין אם זה ראפ או פופ יש פה שירים שהמלל רדוד ובלי באמת משמעות.
אתה לא יכול להכליל את כל הקייפופ ולהגיד שזה רק קליט וללא משמעות, זה כמו שתכליל את כל השירים הישראלים ותגיד שהם חסרי משמעות.
יש מגוון רחב של שירי קייפופ, ואולי שמעת את השירים הלא נכונים.
אבל כמו בכל שפה וסוג , יש כאלה שהם באמת רק שירים מקפיצים וקליטים.
כן, זאת מוזיקה מאוד טובה
לפני שנתיים הייתי אומרת לך שכן
היום אני כבר לא חושבת ככה
גם כי הטעם שלי השתנה וגם כי הקייפופ פשוט הולך ונהיה פחות טוב
זאת דעתי, הקייפופ של פעם היה הרבה יותר טוב
אבל הם כן צריכים לקבל הרבה הערכה על זה שהם עובדים נורא קשה ורוב הקליפים השירים והכוריאוגרפיה ממש מושקעים ולחשוב שהם עושים הכל במקביל זה דורש הערכה
אבל חוץ מזה אני כבר לא מתחברת לשירים וגם לא ממש ללהקות, פרשתי מקייפופ
היום אני כבר לא חושבת ככה
גם כי הטעם שלי השתנה וגם כי הקייפופ פשוט הולך ונהיה פחות טוב
זאת דעתי, הקייפופ של פעם היה הרבה יותר טוב
אבל הם כן צריכים לקבל הרבה הערכה על זה שהם עובדים נורא קשה ורוב הקליפים השירים והכוריאוגרפיה ממש מושקעים ולחשוב שהם עושים הכל במקביל זה דורש הערכה
אבל חוץ מזה אני כבר לא מתחברת לשירים וגם לא ממש ללהקות, פרשתי מקייפופ
מוזיקה הכי איכותית שקיימת
אנונימית
כן
המוזיקה של nct 127 הם ההגדרה המילונית של מוזיקה איכותית (לא נתון לויכוח)
עריכה: עכשיו ראיתי שאת שומעת את palette של iu יאיכותיתת
המוזיקה של nct 127 הם ההגדרה המילונית של מוזיקה איכותית (לא נתון לויכוח)
עריכה: עכשיו ראיתי שאת שומעת את palette של iu יאיכותיתת
שואל השאלה:
אני חייבת להקשיב להם אבל אני תמיד שוכחת
אני חייבת להקשיב להם אבל אני תמיד שוכחת
אנונימית
תלוי איזה אבל הרוב לא
^^כאילו להקשיב בפעם הראשונה? אם כן, אל תצפי לשירים נורמליים לול (את תצטרכי להקשיב לשירים המפורסמים שלהם כמה פעמים לפני שתאהבי אותם)
אני הייתי בשוק כשהקשבתי להם בפעם הראשונה (התחלתי מסטיקר ואחריו צ'רי בומב, אולי 2 השירים הכי פחות נורמליים שלהם, ואז קיק איט ופאנץ', שהם בין השירים היותר נורמליים שלהם)
עריכה (כי אני לא יכול לערוך את התגובה הקודמת, ו*אני לא מבין הרבה במוזיקה*, יש לי מידע ממש בסיסי כי אני שומע הרבה מוזיקה, וגם כי אני צופה בvixxo ביוטיוב): יש משהו במה שהאנונימית שכתבה ''אתה לא אוהב מוזיקה כי היא איכותית אתה אוהב כי אתה אוהב את המוזיקה." כתבה, שמתי לב שב90% משירי הקייפופ יש הרבה חזרתיות מבחינת מוזיקה, כמעט כל שנייה היא בדיוק כמו השנייה הקודמת, חוץ מבחינת השירה, וזה משתנה כמעט רק בבתים מסויימים (כמו בברידג', או באחד מקטעי הראפ, וגם בקטעים האלה יש חזרתיות) וזה לא בהכרח אומר שמוזיקת קייפופ היא עובדתית גרועה, כי עושים את זה גם הרבה מחוץ לשירי קייפופ (הדוגמה הכי ברורה לזה לדעתי היא as it was של הארי סטיילס, אבל שמתי לב לזה לא רק בשירי פופ)
אז לפי דעתי, רוב המוזיקה לא נחשבת ל'איכותית', אולי רק מוזיקה קלאסית, ואקספירימנטלית, ורוב האנשים לא אוהבים מוזיקה 'איכותית' אלא מוזיקה קליטה, לא נראה לי שבן אדם אחד הקשיב למוזיקה קלאסית וחשב לעצמו: "וואו זו מוזיקה כל כך איכותית, מעכשיו זה הז'אנר האהוב עליי"
אני הייתי בשוק כשהקשבתי להם בפעם הראשונה (התחלתי מסטיקר ואחריו צ'רי בומב, אולי 2 השירים הכי פחות נורמליים שלהם, ואז קיק איט ופאנץ', שהם בין השירים היותר נורמליים שלהם)
עריכה (כי אני לא יכול לערוך את התגובה הקודמת, ו*אני לא מבין הרבה במוזיקה*, יש לי מידע ממש בסיסי כי אני שומע הרבה מוזיקה, וגם כי אני צופה בvixxo ביוטיוב): יש משהו במה שהאנונימית שכתבה ''אתה לא אוהב מוזיקה כי היא איכותית אתה אוהב כי אתה אוהב את המוזיקה." כתבה, שמתי לב שב90% משירי הקייפופ יש הרבה חזרתיות מבחינת מוזיקה, כמעט כל שנייה היא בדיוק כמו השנייה הקודמת, חוץ מבחינת השירה, וזה משתנה כמעט רק בבתים מסויימים (כמו בברידג', או באחד מקטעי הראפ, וגם בקטעים האלה יש חזרתיות) וזה לא בהכרח אומר שמוזיקת קייפופ היא עובדתית גרועה, כי עושים את זה גם הרבה מחוץ לשירי קייפופ (הדוגמה הכי ברורה לזה לדעתי היא as it was של הארי סטיילס, אבל שמתי לב לזה לא רק בשירי פופ)
אז לפי דעתי, רוב המוזיקה לא נחשבת ל'איכותית', אולי רק מוזיקה קלאסית, ואקספירימנטלית, ורוב האנשים לא אוהבים מוזיקה 'איכותית' אלא מוזיקה קליטה, לא נראה לי שבן אדם אחד הקשיב למוזיקה קלאסית וחשב לעצמו: "וואו זו מוזיקה כל כך איכותית, מעכשיו זה הז'אנר האהוב עליי"
ממש לא. מוזיקה סופר לא איכותית.
לא יודעת נו וואי שהגיבה לי
גם מוזיקה ישראלית אני לא אוהב
גם מוזיקה ישראלית אני לא אוהב
ברור
קייפופ זה עילוי
שואל השאלה:
צודקת! באמת עילוי
צודקת! באמת עילוי
אנונימית
יאו יש פה מלא קייפופיסטים מה קורה אני בעד למחות על עוד חנויות קייפופ בישראל וואי אין פה כלום
אכן
באותו הנושא: