3 תשובות
אולי עובר עליה משהו והיא מרגישה מאוד לבד עם התחושות שלה, היא צריכה תשומת לב ולא ממש יודעת לבקש את זה או לשתף, מציעה לך לנסות לדבר איתה ולשאול אותה מה איתה ואיך עובר עליה בימים אלו, אם בכל זאת היא לא משתפת כלום את יכולה לזרוק כדרך אגב שתמיד תשמחי להקשיב ולהיות שם בשבילה
שואל השאלה:
אמרתי לה את זה מלא פעמים זה לא עוזר יגם אני לא חושבת שזה כלכך קשור..
אמרתי לה את זה מלא פעמים זה לא עוזר יגם אני לא חושבת שזה כלכך קשור..
אנונימית
דברי איתה, אולי עובר עלייה משהו והיא מרגישה לבד אז היא מנסה לקבל צומת לב
באותו הנושא: