12 תשובות
נפגשים ומדברים איתה
את צריכה לחשוב שיש כנראה סיבה טובה לזה
פשוט מתעלמים ומוחקים קשר
מפסיקים לדבר איתה ודוחקים אותה מהראש
מסבירים לה את הסיבה שאת רוצה לנתק איתה קשר אחרי כל כך הרבה זמן
שואל השאלה:
בהחלט יש לזה סיבה
אני יודעת שזה מה שאני צריכה לעשות אבל זה אחד הדברים הקשים לי בחיים לעשות, בעיקר אחרי החודשים האחרונים שקרו לי בהם יותר מדי דברים וזה נוראי
בהחלט יש לזה סיבה
אני יודעת שזה מה שאני צריכה לעשות אבל זה אחד הדברים הקשים לי בחיים לעשות, בעיקר אחרי החודשים האחרונים שקרו לי בהם יותר מדי דברים וזה נוראי
אנונימית
זה גם קרה לי אז פשוט אמרתי לעצמי שהיא לא שווה את המאמצים שלי ושיהיה לי טוב בלעדיה ופשוט אני דוחקת אותה מהראש שלי כמה שאפשר עד לרמה שכשאני מדברת עליה עם חברות זה ירגיש כאילו אני מדברת על סתם איזו ילדה
תאמיני לי בתור אחד שאכל לא קצת חרא בחיים שלו הדבר הכי טוב לעשות זה להגיד פשוט את מה שאת חושבת בפנים. נכון זה ירגיש לך חרא כי את פורקת את זה החוצה אבל את תרגישי ממש טוב אחרי זה שפרקת הכל החוצה. בכל מקרה את מוזמנת לדבר איתי בפרטי ואני יכול לעזור לך בתקופה הקרובה ולתמוך בך ולהיות שם בשבילך ולעשות כל מה שצריך בשביל שתקומי מזה הכי מהר שיש. את תמיד יכולה לפנות אליי בפרטי ולפרוק לי כל מה שעובר עלייך וזהו, שמחתי לעזור לך❤
שואל השאלה:
כבר עשיתי את זה לפני שנה עם חברה אחרת שגם היינו חברות המון שנים, ועכשיו אין לנו שום קשר גם לא דרך חברים
אבל החברה הזאת של עכשיו היא החברה הכי טובה שלי בחיים האלה, לפני כמה חודשים חשבתי שאין מצב שאנחנו לא נשארות ביחד לנצח ועכשיו אני לא מסוגלת לראות אותה אפילו או לחשוב עליה בלי להתעצבן או לרצות לבכות
אני באמת לא יודעת איך זה הדרדר ככה אבל אני ככ מאוכזבת ואני חייבת להוציא אותה מהחיים שלי סופית.
כבר עשיתי את זה לפני שנה עם חברה אחרת שגם היינו חברות המון שנים, ועכשיו אין לנו שום קשר גם לא דרך חברים
אבל החברה הזאת של עכשיו היא החברה הכי טובה שלי בחיים האלה, לפני כמה חודשים חשבתי שאין מצב שאנחנו לא נשארות ביחד לנצח ועכשיו אני לא מסוגלת לראות אותה אפילו או לחשוב עליה בלי להתעצבן או לרצות לבכות
אני באמת לא יודעת איך זה הדרדר ככה אבל אני ככ מאוכזבת ואני חייבת להוציא אותה מהחיים שלי סופית.
אנונימית
אומרים לה ביי ביי חחח סתםסתם
תעשו שיחה יחסינו לאן
תעשו שיחה יחסינו לאן
אני אישית ניתקתי קשר של 11 שנים עם חברה וזה כן היה קשה, הכי משעשע שזה קרה בוואצאפ ביום הולדת שלי, הטאקט בשמיים מה שנקרא.
הראתי על עצמי סימנים שאני יותר מתרחקת ממנה ואחרי זה היא הבינה וכתבה לי ואמרתי לה שאני כרגע לא מעוניינת בקשר וכמובן פירטתי למה, לי אישית הרגיש שמורידים אותי שם הכוונה שהיא וחברים שלה מורידים לי את הערך העצמי והחבורה שם התפרקה אז יותר גרוע. פשוט חשבתי לעצמי "למה אני צריכה אנשים בחיים שלי שיגרמו לי להרגיש ככה".
אני מאמינה שאם זה באמת חשוב לך תמצאי דרך.
בהצלחה 3>
הראתי על עצמי סימנים שאני יותר מתרחקת ממנה ואחרי זה היא הבינה וכתבה לי ואמרתי לה שאני כרגע לא מעוניינת בקשר וכמובן פירטתי למה, לי אישית הרגיש שמורידים אותי שם הכוונה שהיא וחברים שלה מורידים לי את הערך העצמי והחבורה שם התפרקה אז יותר גרוע. פשוט חשבתי לעצמי "למה אני צריכה אנשים בחיים שלי שיגרמו לי להרגיש ככה".
אני מאמינה שאם זה באמת חשוב לך תמצאי דרך.
בהצלחה 3>
אני גם הרגשתי איך שכתבת, אצלי זה הגיע לסיטואציה שלא רציתי לראות אותה/ לשמוע את קולה/ להקשיב למה שהיא אומרת. כמובן שהייתה סיטואציה שגרמה לי להרגיש ככה אליה לתקופה ארוכה...