5 תשובות
^אז להזמין אוכל לאיזה מקום כלשהו..?
אפילו בבית
או ללכת לאיזה מקום סגור?
אפילו בבית
או ללכת לאיזה מקום סגור?
רצים עם גרביים ודורכים איתם על שלולית
אנונימי
שואל השאלה:
מעצבן ביותר כי אם זה היה קיץ הייתי עושה בריכה
מעצבן ביותר כי אם זה היה קיץ הייתי עושה בריכה
אנונימית
שואל השאלה:
איפשר על האש או בריכה כי זה בחורף
איפשר על האש או בריכה כי זה בחורף
אנונימית
וילה כזאת עם חברים, בריכה וכזה?
על האש?
סתם חגיגות בבית?
טיול עם המשפחה/חברים קרובים?
על האש?
סתם חגיגות בבית?
טיול עם המשפחה/חברים קרובים?
באותו הנושא: