5 תשובות
סבבה לגמרי
כן לגמרי סבבה
אתה מזמין אוכל במחיר הזה ועוד משלם טיפ???
מה נסגר עם אנשים.
זה בסדר לא להביא טיפ.
מה נסגר עם אנשים.
זה בסדר לא להביא טיפ.
בסדר גמור
לא צריך יותר
באותו הנושא: