6 תשובות
לא מומלץ אבל בטח שאפשרי
אם לא צבעת אף פעם, אל תצבעי.
אותו דבר על החלקה.
בטח
אל תחנקי את השיער שלך יותר מידי
לא נשמע שזה מומלץ
באותו הנושא: