8 תשובות
לא זה חמוד
אמ..אולי.. טיפה..כן...
טוב יש לי שמיכה שקוראים לה פופיק (fufik
ואני לא יכולה בלעדיה הכל טוב
טוב יש לי שמיכה שקוראים לה פופיק (fufik
ואני לא יכולה בלעדיה הכל טוב
שואל השאלה:
יש לי גם שתי בובות שאחד קוראים לו דובידון והשני בלוברי (dubidon and blubery)
יש לי גם שתי בובות שאחד קוראים לו דובידון והשני בלוברי (dubidon and blubery)
אנונימית
לא, מבינה אותך
שואל השאלה:
אני בת 13 אז זה בסדר לגילי לא?
אני בת 13 אז זה בסדר לגילי לא?
אנונימית
לא
שואל השאלה:
לא לשאלה או לא לזה ^^
לא לשאלה או לא לזה ^^
אנונימית
זה ממש לא מוזר, ולפעם הבאה תשמרי לך אותה ותוודאי שיהיו מיותרות אחרות בשביל ששוב לא יקחו לך אותה :)
באותו הנושא: