8 תשובות
לא זה חמוד
אמ..אולי.. טיפה..כן...

טוב יש לי שמיכה שקוראים לה פופיק (fufik
ואני לא יכולה בלעדיה הכל טוב
שואל השאלה:
יש לי גם שתי בובות שאחד קוראים לו דובידון והשני בלוברי (dubidon and blubery)
אנונימית
לא, מבינה אותך
שואל השאלה:
אני בת 13 אז זה בסדר לגילי לא?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לשאלה או לא לזה ^^
אנונימית
זה ממש לא מוזר, ולפעם הבאה תשמרי לך אותה ותוודאי שיהיו מיותרות אחרות בשביל ששוב לא יקחו לך אותה :)