18 תשובות
כן ברור, יש לי חברה שקיבלה בגיל 9
יש חלק שמקבלות מוקדם
זה רגיל
_./
כן נורמלי
גם אני קיבלתי קצת לפני 11
אני גם קיבלתי בגיל 11, זה נורמלי
כן אחותי קיבלה ב10 וזה סבבה
כן נורמלי קיבלתי בסוף גיל 11
זה הגילאים הטובים לקבל מחזור 11-14
שואל השאלה:
אוקיי תודה לבבות
קיבלתי בגיל 10
כן, נורמלי
כן, גם אני קיבלתי בגיל הזה
אחותי קיבלה מחזור בכיתה ד
לא נורמלי.
זה בגלל כל ההורמונים שדוחפים לאוכל התעשייתי, פעם הן היו מקבלות בגיל 13 כשהאוכל היה טבעי ונורמלי.
אז נורמלי? לא.
נהיה נורמלי? לצערנו כן.
אנונימית
כן, יש לי חברה שקיבלה ב10 ודודנ שקיבלה ב11