7 תשובות
שואל השאלה:
גם יש אנשים שמביאים לילדים שלהם טלפון בגן!!!!!
כן, לחץ חברתי גם אחותי קיבלה בכיתה א
אם הם לא יקבלו טלפון הם ישחקו בטלפון של מישהו אחר ויראו טלוויזיה זה לא באמת ככ משנה עדיף שיהיה להם טלפון משלהם
שזה הורס להם את הילדות, החיי חברה ולפעמים הבריאות
א-ב זה באמת צעיר, וגן זה בכלל מוגזם
לא בסדר לדעתי
אם ממש יש צורך מסיבה מסוימת אז טלפון מקשים (אני מאמינה שזה עוד קיים)
את ממש צודקת! בת דודה שלי בכיתה ב ויש לה שעון חכם שיש בו מצלמה טלפון ומשחק מתמטי זהו! אני חושבת שכל ילד בגיל הזה צריך כזה ולא טלפון