התחברות הרשמה

זה הגיוני שאני נגעלת מנקודות חן?

זה פשוט מגעיל אותי זה הגיוני?
10 באוקטובר 2022, 18:06
נקודה חן    
4 תשובות
הגיוני
_
_lily
גם אני ככה
ויש לי מלא לצערי
אנונימית
כן
ג
גנן גידל דגן בגן
מוזר אהל הגיוני
י
יוחכםחג
באותו הנושא:
אחותי עדיין קונה ביצי קינדר והיא בת 15, הגיוני שאני נגעלת?
הגיוני שאני נגעלת מהרוק של ההורים שלי?
אני בת 18 זה הגיוני שאני קצת נגעלת מנשיקות לשון?
הגיוני שאני נגעלת ממגע של אנשים לא משנה מי?
האם זה הגיוני שאני נגעלת מסנדלים ולא הייתי נועלת גם את הילדים שלי ככה?
זה הגיוני שאני נגעלת מבנים בקטע רומנטי?
הגיוני שאני נגעלת מאמא שלי כי היא
זה הגיוני שאני נגעלת כבר מאימא שלי
זה מוזר שאני ממש ממש ממש נגעלת מנקודות חן?
זה הגיוני שאני נגעלת מהילדה בגלל זה?
אני נגעלת רצח מנקודות חן!