27 תשובות
כאילו אני מקווה שלא אבל מי יודע ישראל מדינה פח אשפה
למה שיצביעו בכח וזכרו משהו רק בן גביר!!!!!
שואל השאלה:
לכן אני לא מצביע לאף אחד אף אחד מה 120 הכלומיניקים בעיניי לא ראוי להצבעה שלי..לא ראוי בכלל שאבזבז את הזמן שלי בשבילם
אנונימי
^ אוי אוי אוי אוי מה הם יעשו בלי הקול הכל כך חשוב שלך
לא המדינה לא יכולה להכריח אף אחד להצביע לאף אחד כל הקטע של הבחירות זה שהם חלק מדמוקרטיה אסור להם "להכריח בכח" מישהו להצביע לביבי ולא הגיוני שיקיימו עוד מערכת בחירות שלמה במטרה לכפות על כולם להצביע למישהו אחד
אנונימית
^^אם אתה לא רוצה להצביע אל תצביע למה אכפת לך מפוליטיקה
שואל השאלה:
בסוף בגלל בנאדם אחד יעשו משעלי עם ויכריזו עליו כמלך.
אנונימי
אתה לא מצביע ==> שיעור ההצבעה יורד ==> המשקל היחסי של כל מנדט עולה ולכן יותר מפלגות לא יעברו את אחוז החסימה ==> על פי חוק באדר-עופר כל הקולות השרופים הולכים למפלגות הגדולות ביותר לפי סדר, הרוב למפלגה הגדולה ביותר ==> הליכוד המפלגה הגדולה ביותר==> הליכוד מקבל עוד 2-3 מנדטים בזכות אנשים כמוך

בקיצור זה נראה מסובך אבל גם לא מאד, אם אתה לא מצביע או מצביע למפלגות שללא יעברו את אחוז החסימה זה שווה ערך ללשים מחל בקלפי
ולשאלתך אם יהיה תיקו אז לפיד יישאר יותר זמן ראש ממשלה ויסיים מהלכים שהוא רק התחיל וכנ"ל לגבי עוד רפורמות שהובילו מפלגות אחרות בקואליציה, למשל רפורמת הייבוא שלוקח זמן עד שרואים את הפירות שלה (הורדת יוקר המחייה) או דברים התקציבים לחברה הערבית שלא מיד מתקנים בעיות והזנחה של 70 שנה אלא לוקח להם זמן עד שמגיעים למקומות הנכונים. לא חסר דוגמאות ולא מצדד באף סיעה, שר/ה , או ספציפית בלפיד פשוט די בטוח שזה ישחק לטובת הגוש שמתנגד לביבי אם יהיה תיקו..
איך יכריחו אותך להצביע למפלגה מסויימת?
מת לדעת!
אני בעד להחליף את כולם בממשלה
לפי דעתי ביבי לעולם לא יהיה ראש ממשלה שוב
שמע. אני גם לא 'עף' על כל חברי הכנסת. אבל זה לא משנה מי עומד בראש המדינה, צריך להעריך כל חבר כנסת שפועל פה במדינה שלנו כי הם עושים עבודת קודש. גם אם הם לא תואמים 100 אחוזים לדעה שלך. בשביל להבין את זה אתה צריך לצפות קצת בערוץ הכנסת. אף אחד לא יכריח אותך בכוח להצביע אליו, אבל לפחות אל תדבר ככה לחברי כנסת ותכבד את מי שתורם למדינה שלך פי 100 יותר ממך.
תגיד מה זה נראה לך פה רוסיה?
רוסים עושים הצבעה ואז בום לא משנה מי הם בחרו פוטין יבחר כי הוא קבע חוק.
הצבעה סתמית הם עושים שם.
שואל השאלה:
כנסי..במה הם תורמים? שוחד מרמה והפרת אמונים? בלשקר לציבור פעם אחר פעם שיטפלו ביוקר המחיה? במשבר הדיור? בחייך!!
אנונימי
לא. ואם עוד הפעם יהיה בחירות (או יותר נכון לומר בחילות) אני....
פוליטיקה זה שקר.
איתך לגמרי. שוקלת לעזוב לארה"ב.
+P
אנחנו במדינה דמוקרטית, לא יכולים להכריח אותך להצביע למי שאתה לא רוצה
זה מה שמספרים לך בתקשורת. תסתכל בערוץ הכנסת תראה שהם גם עובדים שם. תסמוך עליי, זה לא כמו שאתה חושב.
1. גם בארהב יש תאוריה שביידן נבחר כי מכרו קולות ויש חשדות די הגיוניות 2. תבואי למדינה שאני גר בה (גאורגיה) שם אם את לא הולכת ולא בוחרת אז הממשלה בוחרת בשבילך וגם קונים קולות נותנים לאנשים כסף כדי לבחור את הממשלה אז תגידי תודה על מה שיש
שואל השאלה:
חסר אנשים עיוורים וצמאים לביבי? לא חסר! הנה למשל אני יכול להגיד לך שכל המשפחה שלי אומרת לי להצביע רק לביבי אבל אני אמרתי להם שאני לא מצביע ויכולים לקפוץ עד השמיים.
אנונימי
פוב: אתה לא מבין בפוליטיקה
איזה שטויות, ביבי יכריח ?
אף אחד לא יכריח.

חשוב באמת לתת לנתניהו לנצח,
הוא הכי מוכשר והכי מנוסה,
מול כל השאר... שלא יודעים לזוז,
מול הטרור בארץ ומול אירן,
ומול יוקר המחיה והדיור.
בממשלת מעבר לפיד ישאר
ואדון ליברמן ישאר, ממש תענוג
צפוי לנו, יתנו מתנה עשרות מיליארדים לנסארללה,
ומדינה נוספת לערבים, טילים עשויים ליפול,
הכל דבש.. והפעם זה נשמע רציני,
ראינו מה שהלך כאן בשנה האחרונה
*מיליארדים

*עשויים
מה למה שיצביעו לו בכוח לא הבנתי חח
^הדעה החופשית הזאתי הביאה את הגורל הזה למדינה הזאת אם כל החופשיות מותנים למחבלים גב לעשות פיגועים ויש תומכי טרור בכנסת אז אם כל הכבוד לדעה החופשית יש פעמים שצריך קצת קשיחות זה עדיף מאשר להרוס