11 תשובות
כן, זה יכול להיות בגלל מבנה גוף
כן
כן, אני מלאה ויש לי
כן כי את פשוט רזה??
כנראה השתבחת עם גנים טובים
ברור, פשוט יש לך אחוזי שומן נמוכים