6 תשובות
אין מה לעשות תתנצלי ותבטלי
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את העבודות שלה כל כך ולא נעים לי
אנונימית
תגידי לה שאת לא יכולה מחר כי את לא מרגישה טוב
D12
פשוט תרשמי לה שאת מתנצלת אבל את מרגישה לא טוב ואת נאלצת לבטל את התור מחר
וזהו, את לא חייבת לקבוע אחרי זה תור חדש, ולא חייבת דין וחשבון
פשוט תבטלי וזהו
"היי לצערי לא אוכל לבוא בסוף מחר" או משהו בסגנון ויותר לא לענות לה
אבל אל תכתבי לה שניה לפני התור תכתבי לה הכי מוקדם שאת יכולה גם אם זה עכשיו