13 תשובות
תעברי כיתה
אנחנו חברים מהיום
אוי לא קראתי טוב
לדעתי הכי טוב שתעברי כיתה
אני שונא את כולם בכיתה
אנונימי
תעברי כיתה/בית ספר
שואל השאלה:
לאלאלא אף אחד בעיר שלי לא אוהב אותי
אנונימית
לכי לפנימייה מחוץ לעיר
לעבור זה לא תמיד הפתרון, לפעמים צריך להתמודד עם הבעיה.
מה קרה, למה שונאים? ברור שאין סיבה לשנוא אף אחד אבל אם תרצי תשתפי
אנונימית
שואל השאלה:
אין להם סיבה
הם לא מכירים אותי,לא יודעים על העבר שלי אז הם סתם שופטים לפי נראות.... כי אני לא מתנהגת כמוהם ושונה יחסית):...
אנונימית
ממש שונאים אותך ועושים לך משהו או סתם לא מדברים איתך? אני מכיר הרבה סיפורים שחושבים שאנשים סנובים ובגלל זה לא אוהבים אותם, אבל אחרי שבאמת מכירים אותם אוהבים אותם מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
זהו ש..... לא עשיתי להם כולם והם הסנובים פה
אנונימית
אני מבין אותך וגם הייתי באותו מצב תנסי להחמיא לכאלה שנראים לך נחמדים ולהתחיל להגיד שלום בבוקר או במסדרון ותראי איך זה מתקדם
אנונימי
אין דבר כזה חברים היום כולם פועלים על ידי אנטרסים אישיים