5 תשובות
לדבר עם החברה על זה.
אל תתערבי תני להם לפתור את זה
להן*
תתני להם לפתור את זה או שתדברי עם החברה
אני בטוח שהרכזת תבין שאת לא מדברת עם החברה הזאת כדי לפגוע בה. בכל אופן, אני חושב כדאי שתדברי עם שתיהן על מה שקרה, ואולי אפילו תצליחי להשלים ביניהן.