6 תשובות
לא זה אחלה
פשוט שימי משהו בגוון שלך ולא בהיר מידיי
לא. לא צריך מייקאפ בשביל קונסילר!!
רק תשימי פודרה מעל הקונסילר שישאר:)
לא זה לא נראה מוזר
אם את צריכה המלצה לקונסילר אז של מייבלין ושל קיקו מילאנו טובים
זה לא מוזר גם אני שמה רק קונסילר וזה נראה סבבה
לא גם אני שמה רק קונסילר ולא מייקאפ זה ממש סבבה
תנסי את של אסנס
לא זה לגמרי בסדר