7 תשובות
אני משתמשת בו הוא מצוין כיסוי מלא ועמיד
ראיתי גם המלצות עליו ביוטיוב ואני ניראלי מתכוונת לקנות, לא השתמשתי בו אבל אפשר אני חושבת בסופר פארם לנסות
לא יודעת עליו ספציפית אבל קליניק חברה ממש טובה
שואל השאלה:
נראה לי אני באמת אנסה ככה, תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
אימאלה תודה לכןן
אני פשןט ממש מתלבטת אם לקנות אותו או לא והכל
אנונימית
שמעתי עליו גם המלצות אבל עוד לא קניתיי
הוא בווישליסט אבל לא דחוף לי לקנות אותו
לכי לסופר פארם יש להם טסטרים
שימי נקודה קטנה על היד תראי מה את חושבת על הכיסוי ועל הטקסטורה, אם כן אז תקני :)
בגלל שהוא די יקר הייתי אומרת שכדאי שתלכי ותבדקי, גם לגבי הכיסוי והטקסטורה וגם לגבי הגוון