13 תשובות
בחיי שגם סבתא שלי אנחנו בנות דודות?
מצטער לשמוע קראתי את פרק התהילים רק נראלי שזה יותר יעזור אם תגידי איך קוראים לסבתא שלך ואיך קוראים לאמא שלה כמו (רחל בת לאה) שנדע כי נראלי ככה זה הולך וברור הכל יכול לקרות ואני בטוח שהיא תצא מהמצב הזה כמו גיבורה רפואה שלמה
היי, סבא וסבתא שלי גם נפטרו לפני שנתיים וקצת.
זה היה הדבר הכי קשה שהיה לי, סבא שלי נפטר וסבתא שלי לאחר כמה שבועות.
עד שעיכלתי על סבא שלי סבתא שלי נפטרה.
באותה השנה היה לי קשה ברמות הרגע הזה שההורים שלי אמרו לי את הבשורה הזאת זה היה הדבר הכי קשה ששמעתי.
לשניהם היה סרטן וזה היה כזה נורא.
אני מקווה שסבתא שלך תצא מזה, אמן.
מוזמנת לדבר איתי בפרטי.
שואל השאלה:
אה אוקיי
פנינה בת דלית
שואל השאלה:
לאמא שלי היה סרטן^^
תקופות חשוכות...
אני לגמרי מבינה אותך
תודה רבה על ההצעה!
קראתי
מאחלת לה המון בריאות3>
תעדכני ואם את רוצה לדבר אני פה בשבילך
קראתיי,
רפואה שלמה מאחלת המון בריאות3>
בעזרת ה אשתדל להוסיף אותה בתפילות...
שואל השאלה:
תודה רבה !!
אמרתי תהילים בישבילך
תראי אני מבין סבא שלי עובר אותו דבר אני חושב שבשלב הזה לחיות זה כבר סבל, אני לא אומר את זה מתור סדיסטיות או משהו בסגנון אני מאוד אוהב את סבא שלי אבל הוא כבר סובל מלחיות ואני חושב שזה אומג שהגיע הזמן שלו
שואל השאלה:
סבתא שלי היום התעוררה והיא בהכרה מלאה אבל היא. עדיין מונשמת הכל תלוי בהנשמה^
סבתא שלי אוהבת לחיות ורוצה לראות עוד הרבה דברים וכולנו רוצים שהיא תישאר. אם היא תסבול אז ברור שעדיף שלא אבל היא יכולה לצאת מזה ולא לסבןל. מאחלת גם לסבא שלך אותו הדבר^
אני ככ שמחה בשבילך שהיא התעוררה
המון המון בריאות!!!!!!
שואל השאלה:
תודה !!3>