3 תשובות
מודיעים באימייל
כשנרשמים לקורס קובעים תאריך ומקום שבו יהיה המפגש המעשי, אם את לא זוכרת תבדקי אם זה כתוב איפשהו, אולי כשרק נרשמת שלחו לך הודעה למייל לגבי הכל? אם את לא מוצאת תפני אליהם בטלפון ל8101.
שואל השאלה:
תודה, אבל מתי אמורים להודיע לי
תודה, אבל מתי אמורים להודיע לי
באותו הנושא: