12 תשובות
ערבים ממזרח ירושלים מתפרעים זורקים אבנים בקבוקי תבערה זיקוקים על יהודים
ערבים מתפרעים
סגרו את שועפאט והאנשים שנמצאים שם לא יכולים לצאת בגלל הבלאגן
יש גם בלאגן בצור באהר בגלל שועפאט, הם עושים שביתה עד שימצאו את המחבל
אני מכירה מישהי מהעבודה שגרה שם, והיא אומרת שהם לא יודעים איך המחבל נראה, בגלל שזה מחבל אנונימי ולא הצליחו לזהות אותו במצלמות אבטחה
אנונימית
^על מה את מדברת מצאו את הזהות של המחבל כבר מזמן יודעים מי זה אבל לא יודעים איפה הוא בדיוק
אנונימי
יש ערבים בשועפאט שנולדו שם וגרים שם מאות שנים אבל כדי לצאת מהשכונה הם צריכים לעבור דרך מחסום של צה"ל. לכן הם החליטו להתנגד, התנגדות לגיטימית. אין אף מדינה בעולם שמונעת מתושבי עיר הבירה שלה להגיע לכל המקומות בעיר.
האוכלוסייה הילידית בשועפט מזה מאות שנים מתנגדת לקולוניאליזם הציוני.
התפרעויות מצד הערבים.
זה לא התפרעויות, זה מאבק לגיטימי. תחשבי שלפני 100 שנה הם עשו מה שהם רוצים, חיו בחופשיות בלי הפרעות, אבל אז החליטו להגיע חבורה של פולנים ממוצא יהודי ולעשות להם הסגרים.
^זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי
אז אל תבכי שהם מתפרעים.
רק תגידו לי במה מה שהם עושים שונה ממה שיהודים עשו בתקופת המנדט.
הם גרים כאן מאות שנים ופתאום מגיעים מיליוני יהודים בפחות מ50 שנים, הגיוני שהם ירצו להתנגד לכך במאבק לגיטימי שקרה בהרבה מדינות בעולם, רק ההבדל זה שבגלל שזה קורה בישראל אז כאן זה לא לגיטימי, אבל בקוריאה ובצרפת ובאמריקה זה לגיטימי, רק כאן לא. צביעות.