13 תשובות
שואל השאלה:
בא לך לשפוך לי את כל המידע שאת יודעת על הנצרות כי למה לא בעצם
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
את באמת בן אדם נחמד
אוקיי אז ישו הוא הבן של מריה ושל אלוהים עכשיו ישו היה מנהיג ואהב את כולם לסלח לאנשים שהיו הכי רעים רק בכך שהם יאמינו בו יש סיפור עליו שביום שהוא נצלב הוא היה עם עוד שתי אנשים שהיו רוצחים וגנבים אחד מהם אמר לו "אם אתה הבן של אלוהים תעשה שנצא מכאן" השני אמר "לא מגיע לנו לצאת המקום שלנו הוא בגיהנום אבל לך כן תצא מכאן" ישו אמר לו "אתה בא איתי לגן עדן" האיש לא האמין ואמר לו "איך אני רשע כל החיים חטאתי" ישו אמר לו שהוא רק צריך להאמין בו וזה מספיק בכללי זה סיפור אחד מרבים אבל זה הסיפור שאני הכי אוהבת יש תהליך בנוצרות שנקראה הטבלה שזה תהליך של שמנקים את כל האדם שהיית ומעכשיו יש לך התחלה חדשה
שואל השאלה:
יש לי זכות להרהר רגע על הנצרות?
אתה חי במדינה דמוקרטית אז כן...
אני לא נוצרי אבל כל הרעיון המקורי של ישו היה יהדות ללא מעמדות שכולם שווים ושהעניים והיתומים והאלמנות יקבלו יותר ועןד דברים כאלה
שואל השאלה:
^כן אבל היא דיי עזרה לי וזה וכאילו להרהר על הדת שלה יכול להישמע דיי מזלזל וזה לא נחמד כזה מצידי
זו לא הדת שלי בתכלס אני יוצאת בשאלה אני לא מאמינה בנצרות או באיסלם או ביהדות פשוט מה שיש יש ולא ממש אכפת לי שאלת אותי על הנצרות ואיכשהו היה לי תקופה שהייתי נוצרית אז הסברתי לך קצת על ישו
אני בערך נראלי התנצרתי אבל אני לא בטוחה מזה את/ה צריך/ה עזרה?
הוא לקח עליו כעיקרון
שואל השאלה:
רגערגערגע
בעצם בדת הנוצרית
כל חטא שאני עושה ישו לוקח עליו אחריות?