7 תשובות
תגידי להם שזה אירוע חשוב ובא לך להתאפר
קודם כל מזל טוב דבר שני תגידי להם שאת כבר בת 14 גם לי זה היה ככה עם אבא שלי עד שהוא שחרר פשוט המשכתי להתאפר מבלי לשאול
אנונימית
זה לגימי להתאפר בגיל 14 ותגידי להורים שלך שזה אירוע ובא לך להשקיע
צללית כחולה זה באמת טיפה מבגר.
אני לא רואה הרבה נערות בימינו שבוחרוץ בצבע כזה בתור צללית עיניים, לעומת מבוגרות.
אבל כל עוד את אוהבת את זה, אני חושבת שזה מעולה. זה יחודי, ואיפור היא עוד דרך להביע את עצמנו ולהציג את עצמנו לסביבה, ואם זו הדרך שאת מתחברת אליה אין לאף אחד אחר את היכולת לשפוט את זה.
ההורים שלך לא חייבים לאהוב את זה, והם צודקים שיכול להיות שזה נראה מבגר, אבל אי אפשר לצפות מכל בני הנוער להתבגר ולהשתנות באותו הקצב ובאותה הצורה. לכל אחד יש את הקצב שלו וזה בסדר. אי אפשר לעשות שום דבר לגבי זה.
תסבירי להם שאת אוהבת את זה ושאת אוהבת לבטא את עצמך בצורה הזאת ושזה לא פוגע באף אחד.
אנונימית
זה לגיטימי לגמרי להתאפר בגיל 14 אבל לא משהו בולט מדי זה פחות יפה. עדיף איפור עדין לדעתי
אנונימית
כן אני מכירה את הרגשה
קודם כל מזל טוב d:
דבר שני תגידי להם שזה גיל לגיטימי להתאפר וזה עושה לך טוב