4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי כלכך קשר איתה כמה פעמים ראיתי אותה ואולי דיברנו פעמיים שלוש בווצאפ
לדעתי ממש לא אפילו ממש נחמד מצידך! אבל נראה לי בעיקר תלוי ברמת קשר שלך איתה אני נגיד בקשר ממש טוב עם חברה של אח שלי אז כן הייתי רושמת לה תהנו אם הייתי במצב שלך
אנונימית
שואל השאלה:
עם אמוגי לב כזה