חבר שלי עובד בשוק ההון ומניות מהמחשב והוא פעם מרוויח פעם מפסיד..
ואני בלחץ מזה. זה ממש משנה לו את החיים והוא הופך את זה למרכז חייו. יש רווחים עצומים בזה, אבל גם לפעמים הפסדים עצומים. מה אפשר לעשות? אמרתי לו שאני מפחדת שהוא יתמכר לזה והוא צריך להפחית עם זה.