2 תשובות
יש בasos וterminal x
מזה בגדי ים לחורף? אני לובשת את אותו אחד בחורף ובקיץ, רק שאני בגרך כלל מחליפה כי הם נהרסים לי (שאי אפשר בכלל להשתמש בהם) כל 4-5 חודשים
באותו הנושא: