17 תשובות
אסקינג מיילאב^^ ♥
the beatles
לד זפלין
איזו שאלה?
הביטלס..
למרות שיש המון להקות טובות בארץ ובחו"ל... כמו קולדפליי ומשינה..
הביטלס..
למרות שיש המון להקות טובות בארץ ובחו"ל... כמו קולדפליי ומשינה..
bvb.
גרין דיי אהבהה <3
the fray (:
פרחים לכולם! חחח
maroon 5
קווין המדהימים
אבל יש עוד^^
אבל יש עוד^^
מרון 5
קולדפליי (:
יש לי כמה
bastille
one direction
fun
maroon 5
coldplay
2ne1
bastille
one direction
fun
maroon 5
coldplay
2ne1
simple plan:)
בעיקר השירים הישנים שלהם ופחות החדשים.
וpink floyd
יש להם שירים מעולים:)
בעיקר השירים הישנים שלהם ופחות החדשים.
וpink floyd
יש להם שירים מעולים:)
the script
avenged sevenfold
גרין דיי
אביב גפן והתעויוט
בלאקפילד
יש המון.. חח:)
אביב גפן והתעויוט
בלאקפילד
יש המון.. חח:)
באותו הנושא: