30 תשובות
סנטר בהרבה
ערסים
מה זאת השאלה הזאת...?
אולי ילדי סנטר הם יותר מוזרים אבל לפחות הם מקבלים אותך אם אתה להט"ב או חרדתי או אוהב אנימה וערסים פשוט יקללו אותך על כל דבר קטן שלא מיישר איתם קו.
מה זאת השאלה הזאת...?
אולי ילדי סנטר הם יותר מוזרים אבל לפחות הם מקבלים אותך אם אתה להט"ב או חרדתי או אוהב אנימה וערסים פשוט יקללו אותך על כל דבר קטן שלא מיישר איתם קו.
ערסים חד משמעיתת
אותי אישית ערסים ילדי סנטר לרוב שקטים
סנטר
סנטר
אותי אישית ערסים
הקיצוניים של שניהם מפחידים, אבל באופן כללי ערסים
סנטר סתם מושפעים ולא יעשו כלום
סנטר סתם מושפעים ולא יעשו כלום
ילדי סנטר נחמדים אליי וערסים הם ערסים ואני לא אוהבת אותם
סנטר
הם נושכים...
הם נושכים...
אנונימית
ערסים.
שואל השאלה:
^^אמלה אני מתה
תכלס ראיתי סרטון שהם נובחים על שוטרים
^^אמלה אני מתה
תכלס ראיתי סרטון שהם נובחים על שוטרים
אנונימית
ערסים
זה הורג אותיי
ערסים ללא ספק. עם כמה שילדי הסנטר לא "רגילים" וזה הם אנשים מאוד מקבלים ונחמדים (מנסיון). ערסים מגעילים בכל דרך.
ילדי סנטר..
ערסים חמודים אם לא מציקים להם
ילדי סנטר זה האיום הכי גדול של החברה שלנו
ערסים חמודים אם לא מציקים להם
ילדי סנטר זה האיום הכי גדול של החברה שלנו
^ ההפך מה
ילדי סנטר לא מציקים בכלל ומקבלים את כולם
לעומת זאת אם ערס יראה ילד סנטר סביר להניח שהוא יתחיל לרדת עליו
ילדי סנטר לא מציקים בכלל ומקבלים את כולם
לעומת זאת אם ערס יראה ילד סנטר סביר להניח שהוא יתחיל לרדת עליו
אנונימית
הרוב פה אומרים ערסים כי הרוב פה ילדי סנטר
change my mind:)
change my mind:)
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה ממכם
ערסים יכולים פשוט יום אחד לדקור אותך אבל כנראה שעשית להם משהו
אבל מהילדי סנטר אתה פשוט לא צופה את זה הם הכי שקטים בכיתה וזה הכי מצמרר ואלוהים יודע מה הם מתכננים
אני מתה ממכם
ערסים יכולים פשוט יום אחד לדקור אותך אבל כנראה שעשית להם משהו
אבל מהילדי סנטר אתה פשוט לא צופה את זה הם הכי שקטים בכיתה וזה הכי מצמרר ואלוהים יודע מה הם מתכננים
אנונימית
כן עד שהילדי סנטר יעשו סקול שוטינג בבית ספר שלי כי מישהו טעה בלשון פנייה שלהם
אני יגיד לך גם למה ערסים
ילדי סנטר מפחידים אבל הם לא עושים כלום הם אנשים מוזרים שמדי פעם נובחים
אבל ערסים שלא נדע הם יום אחד יהרגו אותך
ילדי סנטר מפחידים אבל הם לא עושים כלום הם אנשים מוזרים שמדי פעם נובחים
אבל ערסים שלא נדע הם יום אחד יהרגו אותך
לא יודעת איזה ילדי סנטר אתם ראיתם לא כולם מקבלים אבל וזה גם מניסיון
איזה ערסים נחמדים אתם מכירים? זה השאלה האמיתית כאן
אנונימית
תלוי איזה רמה הם עקסים/ילדי סנטר
בטח שערסים!
ילדי סנטר לא עושים כלום דווקא הם חמודים..
אבל אימויים די מפחידים
ילדי סנטר לא עושים כלום דווקא הם חמודים..
אבל אימויים די מפחידים
ערסים. הם פשוט נוראים.
הם מקללים כל בן אדם שלא באותו ראש איתם,
צופרים (כי הם חיים בסרט), ורבים מכות כל שתי דקות במטרה לצאת גברים.
אני פשוט לא סובלת אותם
וגם, אם שמעתם על המקרה בקריית שמונה אז אתם יודעים ש30 ערסים התנפלו על נער בן 18 רק בגלל שיש לו עיניים מלוכסנות, נכון?
ואותו נער נרצח. בגלל איזה ערס שחשב שזה בסדר לדקור אותו.
הנער גסס, וכל הפרחות וערסים שהיו איתם המשיכו להרביץ לו
אז אם יש משהו מזעזע במדינה הזאת, זה ערסים
לא ילדי סנטר
ילדי סנטר אומנם שונים מרוב האוכלוסיה פה, אבל לפחות הם יודעים להתנהג כמו בני אדם.
נכון שיש הזויים ש"נובחים" או וואטאבר, אבל ממש לא כולם ככה.
ושואלת השאלה, הסרטון שראית את הילדי סנטר "נובחים על שוטרים" קרה בחול, לא בישראל. (אם זה מה שאני חושבת שזה)
הם מקללים כל בן אדם שלא באותו ראש איתם,
צופרים (כי הם חיים בסרט), ורבים מכות כל שתי דקות במטרה לצאת גברים.
אני פשוט לא סובלת אותם
וגם, אם שמעתם על המקרה בקריית שמונה אז אתם יודעים ש30 ערסים התנפלו על נער בן 18 רק בגלל שיש לו עיניים מלוכסנות, נכון?
ואותו נער נרצח. בגלל איזה ערס שחשב שזה בסדר לדקור אותו.
הנער גסס, וכל הפרחות וערסים שהיו איתם המשיכו להרביץ לו
אז אם יש משהו מזעזע במדינה הזאת, זה ערסים
לא ילדי סנטר
ילדי סנטר אומנם שונים מרוב האוכלוסיה פה, אבל לפחות הם יודעים להתנהג כמו בני אדם.
נכון שיש הזויים ש"נובחים" או וואטאבר, אבל ממש לא כולם ככה.
ושואלת השאלה, הסרטון שראית את הילדי סנטר "נובחים על שוטרים" קרה בחול, לא בישראל. (אם זה מה שאני חושבת שזה)
ערסים חד משמעית
פעם אחת סתם הלכתי בבית ספר ואיזה 5 ערסים ירקו עליי בלי סיבה
פעם אחת סתם הלכתי בבית ספר ואיזה 5 ערסים ירקו עליי בלי סיבה
אנונימי
אף אחד מהם ילדי סנטר אין לי ממש דעה עליהם
וערסים הם פשוט ככ מטומטמים שקשה לי אפילו לנסות להכיל אותם
וערסים הם פשוט ככ מטומטמים שקשה לי אפילו לנסות להכיל אותם
ערסים
באותו הנושא: