4 תשובות
למה שבגלל החג לא יהיו? הוא בערב
בבוקר הכל פתוח
אם בדרך כלל בראשון בבוקר יש קוראסונים אז אני מאמינה שגם הפעם
אמור להיות
שואל השאלה:
למה שלא יהיה? יש מחסור בסחורה בגלל החג אולי את לא יודעת כי אמא שלך עושה את הקניות
אנונימי
אני והיא ביחד. למה? זה בעיה?
והמחסור אצלנו הוא בבשר ופחות בקוראסונים