7 תשובות
תשאלי אותו למה הוא לא עונה לך..
צודק אתה לא מסנן.. אתה בסך הכל לא עונה.
אז למה אתה לא עונה לי?
אנונימי
אתה רק לא עונה.
מניאקים יש לי חבר כזה...
"אז למה אתה לא עונה לי כל היום?"
-אתה כן.
-צודק, אתה רק לא עונה -,-
-צודק, אתה רק לא עונה -,-