7 תשובות
שווה ובעוד איך.
ובקשר לכמה זמן לקח ללמוד לנגן, למה אתה מתכוון?
תמיד ממשיכים עוד ללמוד, תמיד (;
קודם כל, את לא חייבת להתחיל על קלאסית, זה לא ממש משנה, מה שתעשי על קלאסית את יכולה לעשות פשוט על חשמלית, אל תלמדי קלאסית אלא אם כן את רוצה.
אם את רוצה רק חשמלית, תלמדי חשמלית.
אני אישית למדתי קודם בס ואז עברתי לחשמלית, אבל זה היה צירוף מקרים.
וכן אם הגיטרה זה כלי שמעניין אותך, תלמדי אותו כי זה שווה את זה.
אבל בס זה יותר מגניב:)
לא חייב להתחיל על קלאסית זה פשוט יותר נוח ללחוץ על מיתרים מאשר בגיטרה חשמלית אז יותר נוח ללמוד את הבסיס כמו אקורדים וכאלו אבל לא חייב אפשר ישרות לגיטרה חשמלית
לגבי שאלה כן שווה את המאמץ
אני ניגנתי על חשמלית אבל התחלתי מקלאסית.
ניגנתי בערך שנה על קלאסית לפני שעברתי לשחמלית
שווה
כן שווה
אבל תתחיל על קלאסית
כן שווה ברור ואם ישלך בסיס של כיטרה קלאסית יהיה לך ממש קל יחסית