5 תשובות
שיר יפה אבל לא אהבתי את איך שאת שרה אותו (סורי.)
כישרון:)
לא ידעתי שאת שרה 0.0
לא נורא, חרדות זה. יש לך קול, ואת יודעת מה לעשות איתו ;-)
אהבתי את המילים מאוד
נחמד:) יש קצת זיופים (לא שאני שרה יותר טוב חח)..
אבל יש לך פוטנציאל ^^