9 תשובות
מהמם אפשר גם פרנץ ורוד בייסיק ומתחת קו מסביב לפרנץ בצבע יותר כהה
יפה רצח בעייני
זה יפה ממש אבל אני הייתי צורה לא מרובעת אלה מעוגלת אבל באותו ברוך
צעקני לי מידי
עשיתי את שלושתם יצא נדיר
https://pin.it/1arbebe
https://pin.it/6w1fyyd
https://pin.it/5p3g33p
זה לגמרי בייסיק זה פשוט לק עם פרנץ בצבעים
אני משתמשת במדבקות האמת
בייסיק כזה
אישית אני אוהבת יותר משוגע
שואל השאלה:
כן באלי צורה אחרת
תשובה ראשונה יש לך דוגמאות?אני גם לא אוהבת בייסיק מידי
אנונימית
זה לא בייסיק זה מוגזם