3 תשובות
אני חושבת שמה שיש לך זה בסדר
לא למחוק כלום...יש לי איזה 20 היילייטס מלאים ויש לי עשרות אלפי עוקבים והעמוד שלי מהמם
זה חוויות, תשאירי הכל
אנונימית
לדעתי תעשי הייליט משולב אבל אל תשימי הכל תשימי רק את הדברים היותר יפים כדי שלא יהיה עמוס ותעשי גם הייליט שלך