13 תשובות
פריז
כן
יפן/תאילנד
שואל השאלה:
חברים יעדים קרובים ולא יקרים
אנונימית
פריז או לונדון
שמעתי שאוקראינה פצצה
אנונימי
לא ממש
אבל אם כן אז פריז/לונדון
שואל השאלה:
למה לא ממש?
אנונימית
כי הכי כיף זה לטוס עם חבר/ה, חבר'ה או משפחה, אם את לבד בחול זה לא נעים...
שואל השאלה:
אומרת מניסיון?
אנונימית
גיאורגיה
מקום מדהים ממליצה ממש!!
אלבניה. אמורה להיות יפה וזולה, וחוץ מזה זה להיות באירופה מבלי להרגיש שאתה משלם מיליון יורו על כלום
אמא שלי טסה לאיזה שנה טיול אחרי צבא לבד והיא אמרה שזה ממש חוויה, אם אתה רוצה טיול ארוך אז דרום אמריקה או תאילנד ומדינות באיזור, אם טיול קצר אז אירופה או ארצות הברית איפה שהוא
אנונימי