6 תשובות
לדעתי לא, רק לאוטובוסים ומטרוניות וכו'
לא חושבת, אפשר דרך הרב קו
אפשר, אלה מעליי טועות
את צריכה להגיע פיזית לתחנה כדי שהמוביט יזהה שאת שם ואז בוחרת את היעד וזה מחשב לך את המחיר ואת משלמת
את צריכה להגיע פיזית לתחנה כדי שהמוביט יזהה שאת שם ואז בוחרת את היעד וזה מחשב לך את המחיר ואת משלמת
היי, כמובן. אז איך משלמים?
איך משלמים ברכבת ישראל?
1. בהגעתכם לסביבת תחנת הרכבת, יש ללחוץ על כפתור "תשלום" ולבחור ב"רכבת"
2. היישומון יזהה באמצעות gps את תחנת העלייה שלך, יש לאשר ולתקן במידת הצורך.
3. לאחר שהיישומון יזהה את הgps, האפליקציה תביא לכם ברקוד, יש להראות את הברקוד לקורא בשער התיקוף בתחתית השער איפה שכתוב המילה "ברקוד" הכוונה להשים מעל איפה שכתוב ברקוד את הטלפון שלכם והשער יסרוק את הברקוד.
4. עולים על הרכבת שלכם ונהנים מהדרך!
5. בהגיעתך לתחנת היעד יש ללחוץ על כפתור "סיום נסיעה", האפליקציה תזהה את תחנת היעד שלך לפי gps, לאחר מכן האפליקציה תתן לך ברקוד יש להציג את הברקוד לשער התיקוף כמו שעשית בתחנת המוצא שלך.
הערות:
- יש להקפיד ולהציג את הברקוד המתאים בשערי הכניסה והיציאה מהרכבת, גם במקרים בהם השערים פתוחים, כדי שנוכל לחשב את עלות הנסיעה שלכם באופן המדויק ביותר.
- במידה ולא יוצג בר קוד בכניסה או ביציאה מהתחנה, מפעיל היישומון יפנה אליכם באמצעות הודעה לטובת הזנה ואישור של מוצא/יעד הנסיעה. ללא קבלת מידע זה לא נוכל לדעת מה היה מסלול הנסיעה שלך האפליקציה תחייב אותך בסכום המקסימלי היומי 58.5
- אין צורך לתקף שנית במקרים בהם יש צורך להחליף רכבת או לעבור רציף במסגרת אותה הנסיעה.
- ברכבת לא ניתן לשלם על אנשים נוספים
אין נסיעות מעבר ברכבת.
אני לא ממליץ להשתמש באפליקציית מוביט ברכבת, ובכללי. אני ממליץ לשלם דרך רב פס: הנה פוסט שמשהו כתב על מוביט:
התחלתי להשתמש באפליקציה (מוביט-פאנגו) ויש לי התחלה של תובנות (מלה מכובסת לביקורת ועצבים). נסעתי מנהריה לתל אביב ברכבת. יצרתי קוד לכניסה לרכבת, מה זה הדבר הזה שצריך לעמוד סמוך להתקן הכניסה על מנת ליצור את הקוד?! מילא לתקף, זה ברור, אבל כדי ליצור את הקוד צריך להיצמד לעמדה. מעצבן.
ואז הגעתי לתל אביב וכדי לצאת מתחנת הרכבת צריך לייצר קוד סיום. אמ-מה? בגלל תקשורת או עומס כל הנסיונות ליצור קוד סיום ויציאה נכשלו (גלגלון המתנה סובב לו עד אינסוף). המאבטח פתח לי והתקדמתי לתחנת האוטובוס להמשך המסלול. קיבלתי הודעה מרגיזה שעל הנסיעה ברכבת אחוייב במקסימום כי לא "סיימתי" את הנסיעה. מה הבעיה שאפליקציה תסיים נסיעה מיד עם תיקוף של נסיעה חדשה באוטובוס?! מעצבן בטירוף.
כמובן מילאתי "טופס ערעור מקוון" שהוצע לי על ידי האפליקציה. המשכתי בדרכי בנסיעות שחוייבו בצורה תואמת לרפורמה.
לאחר יום או יומיים קיבלתי הודעה בענין הערעור שהנושא הועבר לבדיקה ואראה את ההחלטה (אם זוכיתי) בהודעת החיוב שאקבל בסוף החודש (24.9 או 25, לא זוכר). מה כל כך מסובך פה? למה לא לזכות וזהו?! אפשר להבין שיש תקופת הרצה של אפליקציה חדשה ואפשר לצפות שלפחות בתקופת ההרצה תהיה גמישות ו"הליכה לקראת הלקוח". לא מעצבן? מרתיח!
נוסף על הכל ההודעה (באופן בהחלט חיובי ונכון) מציינת/מזכירה שהרפורמה תאפשר עד שני זיכויים בתקופה קצובה וגם אם "לא באשמת המשתמש". מה?! אתם עובדים עלינו?! מה זה "אשמת המשתמש"? מה זה להגביל זיכויים בתקופת הרצה? ירדתם מהפסים או מהכביש?
מעצבן כבר אמרתי?
איך משלמים ברכבת ישראל?
1. בהגעתכם לסביבת תחנת הרכבת, יש ללחוץ על כפתור "תשלום" ולבחור ב"רכבת"
2. היישומון יזהה באמצעות gps את תחנת העלייה שלך, יש לאשר ולתקן במידת הצורך.
3. לאחר שהיישומון יזהה את הgps, האפליקציה תביא לכם ברקוד, יש להראות את הברקוד לקורא בשער התיקוף בתחתית השער איפה שכתוב המילה "ברקוד" הכוונה להשים מעל איפה שכתוב ברקוד את הטלפון שלכם והשער יסרוק את הברקוד.
4. עולים על הרכבת שלכם ונהנים מהדרך!
5. בהגיעתך לתחנת היעד יש ללחוץ על כפתור "סיום נסיעה", האפליקציה תזהה את תחנת היעד שלך לפי gps, לאחר מכן האפליקציה תתן לך ברקוד יש להציג את הברקוד לשער התיקוף כמו שעשית בתחנת המוצא שלך.
הערות:
- יש להקפיד ולהציג את הברקוד המתאים בשערי הכניסה והיציאה מהרכבת, גם במקרים בהם השערים פתוחים, כדי שנוכל לחשב את עלות הנסיעה שלכם באופן המדויק ביותר.
- במידה ולא יוצג בר קוד בכניסה או ביציאה מהתחנה, מפעיל היישומון יפנה אליכם באמצעות הודעה לטובת הזנה ואישור של מוצא/יעד הנסיעה. ללא קבלת מידע זה לא נוכל לדעת מה היה מסלול הנסיעה שלך האפליקציה תחייב אותך בסכום המקסימלי היומי 58.5
- אין צורך לתקף שנית במקרים בהם יש צורך להחליף רכבת או לעבור רציף במסגרת אותה הנסיעה.
- ברכבת לא ניתן לשלם על אנשים נוספים
אין נסיעות מעבר ברכבת.
אני לא ממליץ להשתמש באפליקציית מוביט ברכבת, ובכללי. אני ממליץ לשלם דרך רב פס: הנה פוסט שמשהו כתב על מוביט:
התחלתי להשתמש באפליקציה (מוביט-פאנגו) ויש לי התחלה של תובנות (מלה מכובסת לביקורת ועצבים). נסעתי מנהריה לתל אביב ברכבת. יצרתי קוד לכניסה לרכבת, מה זה הדבר הזה שצריך לעמוד סמוך להתקן הכניסה על מנת ליצור את הקוד?! מילא לתקף, זה ברור, אבל כדי ליצור את הקוד צריך להיצמד לעמדה. מעצבן.
ואז הגעתי לתל אביב וכדי לצאת מתחנת הרכבת צריך לייצר קוד סיום. אמ-מה? בגלל תקשורת או עומס כל הנסיונות ליצור קוד סיום ויציאה נכשלו (גלגלון המתנה סובב לו עד אינסוף). המאבטח פתח לי והתקדמתי לתחנת האוטובוס להמשך המסלול. קיבלתי הודעה מרגיזה שעל הנסיעה ברכבת אחוייב במקסימום כי לא "סיימתי" את הנסיעה. מה הבעיה שאפליקציה תסיים נסיעה מיד עם תיקוף של נסיעה חדשה באוטובוס?! מעצבן בטירוף.
כמובן מילאתי "טופס ערעור מקוון" שהוצע לי על ידי האפליקציה. המשכתי בדרכי בנסיעות שחוייבו בצורה תואמת לרפורמה.
לאחר יום או יומיים קיבלתי הודעה בענין הערעור שהנושא הועבר לבדיקה ואראה את ההחלטה (אם זוכיתי) בהודעת החיוב שאקבל בסוף החודש (24.9 או 25, לא זוכר). מה כל כך מסובך פה? למה לא לזכות וזהו?! אפשר להבין שיש תקופת הרצה של אפליקציה חדשה ואפשר לצפות שלפחות בתקופת ההרצה תהיה גמישות ו"הליכה לקראת הלקוח". לא מעצבן? מרתיח!
נוסף על הכל ההודעה (באופן בהחלט חיובי ונכון) מציינת/מזכירה שהרפורמה תאפשר עד שני זיכויים בתקופה קצובה וגם אם "לא באשמת המשתמש". מה?! אתם עובדים עלינו?! מה זה "אשמת המשתמש"? מה זה להגביל זיכויים בתקופת הרצה? ירדתם מהפסים או מהכביש?
מעצבן כבר אמרתי?
שואל השאלה:
וואו, תודה רבה!❤
וואו, תודה רבה!❤
בכיף!