15 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי לא יצאתי מובן, אבל הכוונה היא ששלרוב ממה שאני רואה נשים גבוהות נוטות לחשוב שאף אחד לא רוצה אותן בגלל זה.
כי בסופו של דבר רוב הבנים מעדיפים נמוכות במיוחד בארץ שהממוצע גובה לא הכי גבוה נגיד ככה כיאלו אני בתור מישהי שהיא לא נמוכה אבל גם לא ממש גבוהה הרבה שמעתי שמעדיפים כאלה קטנות כי זה חמוד
^דווקא אני שמעתי להפך, רוב הבנים ששאלתי ושמעתי מהם העדיפו גבוהות
שואל השאלה:
נשמע מפגר לגמרי, אבל כשה אין ברירה אני מבין
אולי זה קשור אז לאיזורים
שואל השאלה:
תלוי איזה בנים שאלת
זה משנה איזה? שאלתי כל מיני אנשים שאני מכירה. יש לי גם אחים גדולים שאלתי גם אותם ועוד
שואל השאלה:
מגניב יהתכוונתי בנים בגבהים שונים לא סוג, האנשים
אהה הבנתי. רובם היו עד 1.82 בערך
שואל השאלה:
אחלה גובה
בשבילי זה לעמוד ליד ביגפוט
שואל השאלה:
תאמת אני 194 אז בכלל
לא מבינה מה הכוונה בגבוהה נורמלית אבל בטוח תמצא מתישהו יש מלא בנות גבוהות שרוצות בנים גבוהים
אני מאוד נמוכה ואני לא חושבת שרוב האנשים נמשכים לזה - דווקא אני שומעת לאחרונה הרבה להפך
וזה לא מוזר ואני לא מבינה מה זה אומר "גבוהה נורמלית"?
לא מוזר הגיוני שתרצה מישהי גבוהה יחסית אם אתה גבוה. אבל ממש לא חסר בנות גבוהות מהממות אנלא יודעת על מה אתה מדבר.