9 תשובות
ככה זה הכל יקר אין תשובה אמיתית
שואל השאלה:
ככה זה לא תשובה
למה ישראל כל כך יקרה והמחירים עולים
ככה זה לא תשובה
למה ישראל כל כך יקרה והמחירים עולים
אנונימי
ביקוש וגם אולי בגלל שרוצים לעודד תחבורה ציבורית בשביל שיהיה פחות פקקים
מסכימה איתך שזה ממש יקר.
אולי בגלל העלויות שיש למורים...
אבל המחירים מוגזמים ורק עולים..
אולי בגלל העלויות שיש למורים...
אבל המחירים מוגזמים ורק עולים..
שואל השאלה:
זה לא אומר שצריך לסחוט מאנשים כסף בשביל זה
זה לא אומר שצריך לסחוט מאנשים כסף בשביל זה
אנונימי
ככה זה שאנחנו מדינה של גנבים.. כל אחד מעלה קצת במחיר ואז ככה זה עולה עוד ועוד, וגם בכלל פעם היה זול, לא רק ששיעור נהיגה עלה פעם בסביבות השמונים שקל גם אתה היית בוחר לעשות כמה שיעורים שבא לך ואז היית אומר למורה בעצמך "אני רוצה לעשות טסט" והוא היה נותן לו בלי לעשות ככה וככה שיעורים לפני (לפחות ככה הבנתי)
אנונימי
אני מסכים איתך במאה אחוז זה באמת מוגזם, אבל לצערנו לא רואה בקרוב ירידה במחירים..^^
אל תשלם מאתיים יש גם במאה ומשהו וכן זה עושה את ההבדל לשלם בכמה עשרות פחות כשבסוף הסכום מצטבר לכולל
מעבר לזה כשאני הוצאתי רישיון באוגוסט אותו הדבר אמרתי כשרק התחלתי ללמוד נהיגה וחשבתי לעצמי מי ירים את הכפפה ותחיל מחאה על יוקר שיעורי נהיגה כי זה מוגזם שעד לפני 3-4 שנים מחירי הדלק היו אותו הדבר ועוד דברים היו אותו המחיר למרות שהמדינה התייקרה והמחיר היה נע בין 100-140
מעבר לזה כשאני הוצאתי רישיון באוגוסט אותו הדבר אמרתי כשרק התחלתי ללמוד נהיגה וחשבתי לעצמי מי ירים את הכפפה ותחיל מחאה על יוקר שיעורי נהיגה כי זה מוגזם שעד לפני 3-4 שנים מחירי הדלק היו אותו הדבר ועוד דברים היו אותו המחיר למרות שהמדינה התייקרה והמחיר היה נע בין 100-140
כי חושבים שילדים בני 16 הם רוצילד או משהו
באותו הנושא: