5 תשובות
אני יותר עצובה אני בוכה פה כבר שעה
לא יודעת איך אני ישרוד חחח
שקט אני עדיין בשלב הכחשה
ולשאלה פשוט לנצל את היום את הקצת שנשאר מהיום
אה חח בעצם לא
יש חנוכה עוד חודשש