11 תשובות
יש פה כמות של ימנים קיצוניים מידיי שגזעניים לערבים באשר הם, יש גם גזענות נגד חרדים.
הייתי אומרת 7, שזה דיי הרבה.
figure skater
שנאת חרדים זה לא גזענות
ולשאלה- נראלי 6
שנאת חרדים זו לחלוטין גזענות
את שונאת אותם נטו בגלל הקבוצה שהם משתייכים אליה
10\10 לאיתיופים תמיד לא משנה איפה בישראליש גזענות לאתיופים למה אני ילדה בת 13 צריכה לראות שוטר מרביץ לאתיופי רק ביגלל שהוא בצבע עור קצת שונה משלו כאילו דפאק ועם שוטר היה מרביץ לפרנג'י היו לוקחים תשוטר למעצר של חצי שנה ככה אבל ביגלל שהשוטר הרביץ לאיתיופי לא עושים לא כולם וזה זה פשוט מגעיל
10 אני כל הזמן מקבלת תגובות גזעניות
בגלל שאני ממדינה אחרת ואני מדת אחרת לא אומר שאני בן אדם רע
אני לא שונה מאנשים אחרים
figure skater
זה לא ההגדרה לגזענות אבל
גזענות זה הפליה\שנאה על בסיס גזע, את והחרדים מאותו גזע
את יכולה לקרוא לזה אנטישמיות אולי
אנטישמיות זה נגד יהודים
זה אולי לא ההגדרה המדויקת לגזענות, אבל אין משהו מתאים יותר
אפשר פשוט "שנאת חרדים", וגם "אנטישמיות" תופס כי את אולי לא שונאת אותם בגלל היותם יהודים אבל את שונאת אותם על המאפיינים היהודיים שהם מבליטים אצלהם. הרבה מהם בכל אופו קוראים לזה אנטישמיות.
אני יודעת שזה נשמע סתם קטנוני אבל אני מעירה על זה כי מעצבן אותי שבשאלות על גזענות מכניסים שנאת חרדים שזה לא קשור ולוקח את הספוטלייט לאנשים שחווים שנאה על רקע גזעי
3/4, תלוי אבל באיזור
גזענית רק לעצמה