5 תשובות
אחריי. א המנסה לא בסדר ואני רוצה להחליף אני לא צריכה לשל
אחרי
לשלם אחרי שאוכלים כי אם תוסיף משהו אז תשלם הכול ביחד
כי לפעמים מעדיפים כזה להזמין מנות ראשונות ואז באות העיקריות ובסוף אם יש כוח מזמינים קינוח אז סוגרים חשבון רק כמחליטים ללכת
אם תשלמי מההתחלה ויתחשק לך עוד משהו זה כזה פחות נחמד
אם תשלמי מההתחלה ויתחשק לך עוד משהו זה כזה פחות נחמד
אחרי
כי אם תרצי להוסיף מנה? כל פעם תטרטרי את המלצר לשלם?
ואם לא תהיי מרוצה מהשירות או תהיי מאוד מרוצה ותרצי להשאיר טיפ?
כי אם תרצי להוסיף מנה? כל פעם תטרטרי את המלצר לשלם?
ואם לא תהיי מרוצה מהשירות או תהיי מאוד מרוצה ותרצי להשאיר טיפ?
באותו הנושא: