11 תשובות
חולה על אנשי סטיפס
יש לכם את השאלות הכי רנדומלית בעולם אני צורחת
אנונימית
לא.
אימלה כן זה נורא
כשאני לבד לא
כשאני עם עוד מישהי.. (קריצה קריצה)
אנונימי
כן כי יש לי אותה בערך 6 שנים אבל כשאעבור דירה בקרןב יקנו לי מיטה חדשנ (זוגית כי כרגי יש לי יחיד)