9 תשובות
אבל מה קרה? נשרטת?
אנונימית
לא ידוע, זה תלוי אם החתול חולה במשהו, בכל מקרה תקחו לחסן אותו גם בשבילו וגם בשבילכם..
אם זה חתול בית שלא מסתובב בחוץ הסיכון ממש קטן
כלבת וטטנוס אמור להיות מספיק
אם כבר נחשפת לכלבת תצטרכי פשוט לקבל חיסון פעיל במקום סביל, זה הכל
כלבת וטטנוס אמור להיות מספיק
אם כבר נחשפת לכלבת תצטרכי פשוט לקבל חיסון פעיל במקום סביל, זה הכל
שואל השאלה:
הוא תקף לי את היד.. יש לי כמעט 10 שריטות גדולות, מתוכן 7 עמוקות עם שטפי דם ועד שסגרתי אותן עם פולידין הן דם יצרו שבילים של דם לאורך היד
הוא תקף לי את היד.. יש לי כמעט 10 שריטות גדולות, מתוכן 7 עמוקות עם שטפי דם ועד שסגרתי אותן עם פולידין הן דם יצרו שבילים של דם לאורך היד
אנונימית
שואל השאלה:
^^הוא לא חולה בכלום, היינו לפני חודש בערך אצל הוטרינר והוא לא נחשף לכלום חוץ מהבית שלו.. אולי רק בפסיכוזה קלה אבל לא מעבר
^^הוא לא חולה בכלום, היינו לפני חודש בערך אצל הוטרינר והוא לא נחשף לכלום חוץ מהבית שלו.. אולי רק בפסיכוזה קלה אבל לא מעבר
אנונימית
שואל השאלה:
^כבר קיבלתי כלבת לפני שמונה שנים (כמו שאמרתי) אחרי תקיפת חתול רחוב.. קיבלתי את כל ה4 חיסונים (גם פעיל גם סביל)
^כבר קיבלתי כלבת לפני שמונה שנים (כמו שאמרתי) אחרי תקיפת חתול רחוב.. קיבלתי את כל ה4 חיסונים (גם פעיל גם סביל)
אנונימית
שמעי העובדה שהוא תקף אותך בצורה כזו חמורה מצביעה על משהו, או שאת עשית משהו לא בסדר או שהחתול שלך לא מתאים להיות חתול בית.
אם הוא לא היה מסורס הייתי אומרת שלסרס אותו יכול לעזור, אבל אחרי סירוס ובתנאים טובים עדיין לתקוף בצורה חמורה? זה מסוכן. תחשבי קדימה.
בתור מישהי עם שני חתולים שגם היו מפוחדים ותוקפניים פעם אבל לא ברמות כאלו, יש חתולים שלא אמורים לקחת הביתה, הם מסתדרים טוב מאוד בכוחות עצמם ולקחת אותם הביתה זה סיכון עצמי.
אם הוא לא היה מסורס הייתי אומרת שלסרס אותו יכול לעזור, אבל אחרי סירוס ובתנאים טובים עדיין לתקוף בצורה חמורה? זה מסוכן. תחשבי קדימה.
בתור מישהי עם שני חתולים שגם היו מפוחדים ותוקפניים פעם אבל לא ברמות כאלו, יש חתולים שלא אמורים לקחת הביתה, הם מסתדרים טוב מאוד בכוחות עצמם ולקחת אותם הביתה זה סיכון עצמי.
שואל השאלה:
לא קרה כלום לא בסדר
פשוט היה בחוץ קרב בין חתולי רחוב והוא נבהל ונכנס לעמדת תקיפה.. אני עשיתי טעות שזזתי באותה שנייה כי הוא ישר זינק מהתזוזה שלי
לא קרה כלום לא בסדר
פשוט היה בחוץ קרב בין חתולי רחוב והוא נבהל ונכנס לעמדת תקיפה.. אני עשיתי טעות שזזתי באותה שנייה כי הוא ישר זינק מהתזוזה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אצלי כבר שנה ומשהו, הבאתי אותו כשהוא היה ממש גור, הוא מתאים להיות חתול בית הוא לא מסתדר בחוץ בשום צורה, הוא פשוט נבהל מקרב חתולים שהיה בחוץ ותקף אותי.. אני מגדלת חתולים כבר כמעט 10 שנים+מאכילת חתולי רחוב.. היו לי לא מעט חתולים שזה קרה להם כשהיה קרב בחוץ..
הוא אצלי כבר שנה ומשהו, הבאתי אותו כשהוא היה ממש גור, הוא מתאים להיות חתול בית הוא לא מסתדר בחוץ בשום צורה, הוא פשוט נבהל מקרב חתולים שהיה בחוץ ותקף אותי.. אני מגדלת חתולים כבר כמעט 10 שנים+מאכילת חתולי רחוב.. היו לי לא מעט חתולים שזה קרה להם כשהיה קרב בחוץ..
אנונימית
באותו הנושא: