4 תשובות
אם לא תשני בלילה ותלכי לבית ספר כנראה שתהיי עייפה
אני צריכה לקום ב6
יש לי ללכת לבסיס מחר ולעבודה(:
מה שבטוח זה שתהיי *הרבה* פחות עייפה ממני
יש לי ללכת לבסיס מחר ולעבודה(:
מה שבטוח זה שתהיי *הרבה* פחות עייפה ממני
אהה אז תנסי לישון ובהצלחהה
אני חושב עדיף לך לחכות עד הערב ואז ללכת לישון וככה תסדרי את השעות שינה לפחות לי זה עובד
באותו הנושא: