6 תשובות
כי יש כאלה שפחות אוהבות את השפתיים הטבעיות שלהן
לכן בן אדם,תשמור את הדעה שלך לעצמך. זכותך לא להימשך לזה,כמו שזכותן לעשות את זה.
הן כנראה מרגישות טוב עם זה,אגב גם אני לא אוהבת את זה אבל מה אכפת לי
וואי וואי לא צריך להיעלב..
כן גם לדעתי זה דיי מכוער אבל יש אנשים שאוהבים את זה
אני לא מסכים איתך. יש כאלה שחושבים שזה יפה.
אבל ברור שעדיף שהיא תישאר טבעי ותתייפה אך ורק לבעלה ולא בשביל אף אחד אחר
אנונימי
שואל השאלה:
"שמור את הדעה לעצמך" וואלה לא רוצה שרדי
אנונימי