7 תשובות
את יכולה לצאת ולבקש שיעלו אותך לועדת חריגים אבל כשאת תיכנסי את תצטרכי לחתום ויתור על התש או הנפשי שיש לך. בהצלחה
לא צריך לוותר על התש לפני היציאה לקצונה
אני יודעת שיש מסלול בשם נבו למתנדבים
כנראה ימנע ממך
שואל השאלה:
קורס נבו זה לא לחיילים עם בעיות רפואיות? לי יש פרופיל נפשי ותש וגם פטור נשק/שמירות, זה כולל גם חיילים עם הקלות לא רפואיות?
הקלות תש יכולים להיות לדעתי גם בקורס קצינים רגיל וכנל על פטור נשק ושמירות.
שמירות בוודאות אפשר להיות בקורס קצינים רגיל אבל זה עשוי לעשות רושם פחות טוב על החברים לפלוגה/צוות כי הם יצטרכו לעלות ליותר שמירות אבל אם זה מוצדק אז מאמינה שיבינו
שואל השאלה:
וגם אם יש פטור שמירות /נשק אפשרי לצאת לקצונה או שזה כבר מונע?
שואל השאלה:
במידה ואני עושה את זה ובאמת מקבלים אותי לקצונה ,יכולים לשבץ אותי גם בסגור ?
שואל השאלה:
^גם תש 7 ? כלומר שהחיילת צריכה להיות כל יום בבית? ותודה לכל העונים!